Regular John

Tudelue!
Ja, jag vet!! Ja har varit dålig på att uppdatera men jag skyller på att det varit ganska mycket runt om nu som gjort att det!


Kör en dagens fråga:
I en viss film så är det en scene då en person dör och då spelas radioheads "everything in its right place".
Kan vara så att det inte är någon som där men jag ar för mig det.
Frågan är då: I vilken film är det?
Är väldigt tacksam till den personen som ger mig svaret :D

Någonting mer som vore roligt var om ni kunde länka spotifylistor, har brist på bra ny musik nu.
Behöver fylla på mitt lilla musikbiblotek.

Efter ett jävla letande så har jag och Emma äntligen lyckats hitta en lägenhet som vi flyttar in i i slutet av mars/mitten av april.
Känns bra då dom tänkt förbereda en fest hemma för att dom äntligen blir av med mig, haha!
Hur som helst är de flesta sakerna fixade. Fick en kaffebryggare igår dessutom :)
Typ det viktigaste av allt!

Som avslut på detta inlägg så bjuder jag på en liten söt bild på mig!
Pösshej!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Då är det fan din tur att bjuda på kaffe! :D

2011-03-05 @ 16:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0