iLife '11.. Det har ja läst om

Man säger ju alltid att man vill hem o lägga sig eller hem o somna om.. Då du väl kommer hem. Lägger du dig o somnar om då? Förmodligen inte.

Ja, var ute o fikade som sagt. Kollade runt någon timme på stan också.
Har idétorka gällande saker att skriva just nu.
Det ja kan säga är det att jag inte la mig då jag kom hem (vilket jag skrev förut att ja skulle göra), istället vart det att duscha och sedan sätta mig o läsa ett par tidningar. Dåligt av mig. Ljuger för alla genom att skriva de. Not cool!

Något som är cool är att jag snart ska lägga mig och kolla på big brother!
Fast där ljög jag ju igen, det är inte coolt med tanke på att man sitter och tittar på ett gäng patetiska individer som blir förbannade på varandra för att dom inte kan acceptera att det finns någon annan som är aningen bättre än dem på något. (säger inte att jag är det om de va någon som tolkade det så)

Inga bilder tagna idag eftersom jag nu inte haft med kameran och inte heller orkat ta några bilder med telefonen.
Blir ändå bara skitkvalle på dem!
I brist på annat då så skickar jag upp någon bild på älskling nr2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

RSS 2.0